game.s

game.s

سلام من کیان میرباقری هستم این یک وب جدید ومن قرار است توی این وب درمورد بازی های گیمی صحبت کنم
game.s

game.s

سلام من کیان میرباقری هستم این یک وب جدید ومن قرار است توی این وب درمورد بازی های گیمی صحبت کنم

درموردfifa 2020

خب خب حالا دیگه وقت بازی fifa شد 

خب چیز میز های توی  بازی نمی گم چون خودم همشون رو بلدم

می خوام  درمورد  آلتیم یتیم بازی بگم

خب این آلتیم میتیم یه بازی آنلاین ولی فوتبالی می شه شانسی شانسی کارت هایی رو باز می کنیم و بازکنی شانسی می گیریم 

یو هو می بینیم مسی گرفتیم یا یه هو یه بازیکن بلغور می گیریم البته به نمره ی کارت مثال اگه یه کارت نمره ی بالا 

بگیریم مثلا بازیکنی بالا 90 می ده اگه یه کارت معمولی بردارید پایین 70 هم می ده البته باید این کارت ها رو بگیریم 

بعد با کارت هایی که گرفتیم باید یه تیم بسازید بعد برید انلاین با یه نفر فیفا بازی کنید 

امید وارم لذت برده باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.