game.s

game.s

سلام من کیان میرباقری هستم این یک وب جدید ومن قرار است توی این وب درمورد بازی های گیمی صحبت کنم
game.s

game.s

سلام من کیان میرباقری هستم این یک وب جدید ومن قرار است توی این وب درمورد بازی های گیمی صحبت کنم

بازی NINJA

سلام به همه مرسی انقدر به وبم سر زدید

حالا منم سوپرایز دارم 

NINJA رو که می شناسید توی این بازی یه کلکی زد تا ویکتوری رویال بگیره 

ببینید امید وارم لذت ببرید 


نظرات 5 + ارسال نظر
Sabbbion جمعه 2 خرداد 1399 ساعت 17:55

Ehh az koja mano shenakti sheytoonakam.

Sabbbion سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 21:26

وای چه وبلاگ خفنی، من هر روز دیگه میام اینجا.

سلام خاله آذاده

Mio سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 21:19

من تو بازی فیفا رقیب ندارم ، دوست داری با هم یه دست فیفا بزنیم

Mio سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 21:17

سلام کیان،

چه وبلاگ خوبی داری. من کلی از مطالبی که می نویسی لذت می برم.

ghoorbaghe دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:48

salam baham doost mishi

شما کی هستید باران

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.